Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Bestilling


Ny kunde hos foss-sport.no?
Velg den varen du ønsker. Du trenger ikke være innlogget eller registrert som kunde for å velge produkter. Når du har lagt de varene du ønsker å kjøpe i handelkurven, trykker du på handlekurv-ikonet opp til høyre, og velger ”til kassen”. Dersom du ikke er registret bruker, registrerer du deg nå. Når du er innlogget vil varen du legger i handelkurven bli liggende til neste gang du besøker siden.

Under handlevognen kan du legge igjen en melding til oss dersom du har kommentarer til din ordre.

 

Velg fraktmåte og om du ønsker at sendingen skal levers samlet.
 
Se over at dine kundedata stemmer, og velg betalingsmåte.


Til slutt må du bekrefte bestillingen ved å trykke "send bestilling". Så snart du har bekreftet bestillingen vil du få en ordrebekreftelse tilsendt på e-post.


Når du har logget deg inn i webshoppen kan du finne alle tidligere ordrer, spore pakker og søke om retur på varer gjennom ”kundesenter”-menyen.
 
Hvordan ser jeg hvilke produkter som er på lager?
Når du går inn på et produkt i webshoppen, vil lagerstatusen vises. Dersom varen er på lager, vil du se et grønn pakke + hvor mange produkter som er på lager.
Dersom varen ikke er på lager, er det en rød pakke + teksten “Ikke på lager, ubekreftet + dato" i dette feltet. Datoen er den forventede leveringsdatoen om du bestiller produktet nå. Står det “Ikke på lager, bekreftet + dato", er produktet bestilt inn til oss , og vil komme på lager omtrent på denne datoen, uavhengig om du bestiller produktet.
Vi tar forbehold om endringer i leveringsdato. Vi har løpende dialog med leverandørene på dette.


Etter at du har fullført handelen i webshoppen, kan du følge den videre behandlingen av ordren din i kundesenteret på websiden.

 

 

Levering

 

Leverandør

Vi benytter oss av Bring som fraktleverandør. Dette er nytt fra 06.12.2021.
 
Når blir varene mine sendt?

Gitt at varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Bestiller du før kl.12.00 får vi som regel sendt ut varene samme dag. Ved bestilling av ski med montering, må en regne med en ekstra virkedag for montering.
Ski og sykler er spesialpakker, og kan kun sendes med Posten. For enkelte småvarer kan du velge brev. Det er billigere, men du har ikke lenger mulighet til å spore pakken.
 
Hvordan kan jeg spore pakken?
Du finner pakkesporing under “Ordrehistorikk”-fanen i Kundesenteret som du finner i toppmenyen på siden.
Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktiv). Du kan da spore pakken via Pakkesporliste under Ordrehistorikk på vår nettside, eller direkte hos https://www.bring.no/
 
Hva betaler jeg i frakt?

Grunnet høye fraktkostnader ser vi oss nødt til å ta 99,- for alle forsendelser. 

 
Sending av sykler
Vi har en fast pris på kr. 300,- for sending av sykkel.

For sending av sykler og elsykler til Svalbard, ta kontakt med oss på forhånd. Ekstra fraktkostnad og tid på beregnes, da elsykler på sendes via båt.
 

Forsendelser til Svalbard

Forsendelser til Svalbard belastes med fortollingsgebyr på 200,- i tillegg til fraktkostnaden.

For sending av sykler og elsykler til Svalbard, ta kontakt med oss på forhånd. Ekstra fraktkostnad og tid på beregnes, da elsykler på sendes via båt.